بعد از خرید در سامانه ادوات چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بعد از خرید در سامانه ادوات چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بعد از ثبت سفارش و نهائی شدن خرید ، سفارش چگونه ارسال خواهد شد؟

بعد خرید چه مراحلی انجام خواهد شد
خوانش این متن 3 دقیقه:

بعد از ثبت و نهائی شدن خرید ، پس از ساعاتی پیامکی از سر شماره واحد پشتیبانی مبنی بر دریافت سفارش از سوی همکاران ما به شماره همراه خریدار ارسال خواهد شد ، سپس در همان روز یا روز بعد کاری (در صورتی که شب یا روز تعطیل خرید انجام شده باشد) با خریدار نسبت به روش ارسال هماهنگی صورت می گیرید.

سامانه ادوات تا انتهای مسیر ارسال خود را متعهد به تحویل سالم و سریع سفارش می داند و کلیه مراحل را از طریق پیامک و تماس به استحضار خریدار می رساند.

همچنین در صورت تمایل مشتری از طریق ایمیل ، واتس اپ ، تلگرام ، روبیکــــا یا ایتــــا نسبت به ارسال تصویر مشخصات محموله (اعم از ؛ کد رهگیری اداره پست یا تیپاکس ، بیجک ، بارنامه ، رسید) انجام می گردد.

مسیر پیگیری سفارش توسط خریدار؟

در ابتدا تاکید شود پیگیری سفارشات ثبت شده بطور خودکار توسط همکاران ما صورت می پذیرد و نیازی به پیگیری خریداران نیست، اما در صورتی که به هر دلیلی خریدار عزیزی تمایل به پیگیری داشتن ؛ در صفحه تماس با ما ، کلی شماره تماس و آدرس ایمیل پیش بینی شده است ؛

خریداران عزیز در ساعات کاری از طریق تماس به شماره های سامانه می توانند مستقیم و سریع پیگیر باشند ، همچنین خریداران عزیز می توانند، پیامک به شماره همراه واحد پشتیبانی ارسال کنند. (مطمئنا در سریعترین زمان پاسخ را بصورت پیام یا از طریق تماس دریافت خواهند نمود)

در ساعات غیر کاری یا ایام تعطیل بهترین روش ارسال پیامک به شماره پشتیبانی می باشد ، مطمئنا در اسرع وقت پاسخ عزیزان ارائه خواهد شد.

روش دیگر پیگیری خرید ، در ایام تعطیل یا ساعات غیر کاری؛ ارسال ایمیل به پست الکترونیک سامانه ادوات به آدرس info@adawat.ir می باشد.

چرا هزینه ارسال روی محصول لحاظ نشده ؟

محاسبه هزینه ارسال ذیل فاکتور به چند دلیل به ضرر خریداران خواهد بود ؛

تعداد زیادی از مشتریان عزیز اقدام به خرید حضوری می کنند بنابراین امکان اضافه کردن هزینه ارسال به قیمت تمام شده وجود ندارد.

چرا هزینه ارسال جداگانه روی فاکتور اضافه نمی شود تا خریدار پرداخت نماید؟

متاسفانه هیچکدام از شرکتهای ترابری کالا مانند پست و تیپاکس سیستم آنلاین و دقیقی برای این امر ندارند ، پس اگر چنین برنامه ای از سوی فروشگاه اینترنتی اتخاذ شود ناگزیر باید هزینه را حدودی محاسبه و لحاظ کند، آنهم مشکلاتی دارد که در ادامه ، به صورت خلاصه توضیح داده میشود؛  

1_ مسافت شهر یا روستاها یکسان نیست

2_ابعاد و وزن محصولات بسیار متفاوت است و به طبع روی هزینه ارسال تاثیر گذار است.(گاهی سفارشات از یک باتری کوچک تا یک کمپرسور باد متغیر است)

3_روش ارسال سفارش ممکن است متغیر باشد ، سامانه ادوات از طریق پست پیشتاز ، باربری ، تیپاکس ، اتوبوس (ترمینال) ، چاپار و … با هماهنگی خریدار نسبت به ارسال سفارشات اقدام می کند ، که محاسبه هزینه و شکل پرداخت هر کدام متفاوت است.

توجه: اخذ هزینه ارسال سفارش به صورت تخمینی ، بدون در نظر گرفتن دقیق ابعاد کالا و مسافت شهر و استان ؛ممکن است بین 1 تا 4 درصد به ضرر خریداران تمام شود.

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس