سامانه مرجع ابزارآلات ایران
ایمیل الزامی نیست:
|
شرایط پرداخت و ارسال سفارشات

شرایط پرداخت و ارسال سفارشات

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

درگاه اینترنتی

شما پس از ثبت سفارش در سایت وارد مرحله پرداخت شده و از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه فروشگاهی ادوات می توانید به سادگی سفارش خود را تسویه کنید (شماره پیگیری پرداخت را تا زمان تحویل سفارش نزد خود نگاه دارید).

کارت به کارت

در صورتی که به هر دلیل امکان پرداخت از طریق درگاه بانکی برای شما فراهم نباشد، می توانید تسویه را از طریق واریز به شماره کارت ، شبا و یا شماره حسابی که همکاران ما در اختیارتان قرار می دهند و یا داخل سامانه ثبت شده واریز بفرمائید. ( پس از واریز اطلاعات انتقال وجه را به همکاران واحد فروش ارائه بفرمایید)

پرداخت قسطی

امکان خرید قسطی ابزار در سامانه فروشگاهی ادوات در حال حاضر امکان پذیر نیست در صورتی که در آینده این شیوه فروش و خدمت رسانی تصویب شود ، اطلاع رسانی های لازم و روشهای انجام این کار اطلاع رسانی خواهد شد.

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توانم خرید کنم ؟

شما می‌توانید با استفاده از کلیه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت و خرید خود را تکمیل فرمایید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت وجه کسر شده به حسابتان برگشت نخورد، با بانک عامل پرداخت تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.( واریز هر مقدار وجهی در هر روز و ساعتی به حساب سامانه فروشگاهی ادوات به دقت ثبت و پیگیری می گردد)

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

برای خرید ابزار آلات خرد و تکی امکان دریافت چک مقدور نمی باشد ، همکاران ابزار فروش در اقصی نقاط کشور جهت خرید تعداد بالا و تسویه حساب با پرداخت چک می توانند با واحد فروش تماس گرفته تا شرایط همکاری بررسی گردد.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سامانه ادوات امن است؟

کلیه قسمت های سامانه فروشگاهی ادوات با رعایت بالاترین سطح پروتکل های امنیتی ایجاد گردیده و همواره مدیریت می گردد ، و با رعایت تمامی موارد قانونی و امنیتی سعی در ایجاد محیطی امن برای خودمان و همه عزیزانی که سامانه ادوات را برای خرید و انجام معاملات خودشان انتخاب می کنند ، امور مالی که پرداخت و دریافت وجوه مشتریان ذیل این واحد تعریف می شود ، مهمترین قسمت سامانه فروشگاهی ادوات است که بیشترین نظارت و دقت و امنیت لحاظ گردیده است ، بنابراین کاربران عزیز با خیالی آسوده مطمئن باشند ، سامانه ادوات جزو ایمن ترین سامانه های اینترنتی کشور می باشد.

نکات آموزشی:

به جهت مطلب قبلی که به عرض کاربران عزیز رساندیم توضیحی کوتاه به منظور بالا بردن اطلاعات شما عزیزان پیرامون امنیت سایت های فروشگاهی و غیره بخصوص مبحث دریافت و پرداخت ها تقدیم می گردد؛

زمانی که وارد یک سایت اینترنتی اعم از فروشگاهی یا انواع دیگر آن می شوید ، بهتر است بررسی فرمایید که سایت مد نظر از پروتکل امن https بهره میبرد.

برای مشخص شدن این موضوع کافیست به قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) گوشی یا کامپیوتر خود نگاهی کنید تا مطمئن شوید که در ابتدای آدرس سایت مورد نظر، https وجود داشته باشد.

برای خرید از درگاه بانکی بهتر است از رمز یکبار مصرف (پویا) که به شماره شخصی شما پیامک می گردد ،استفاده فرمایید.

برای ورود اطلاعات کارت خود بهتر است از صفحه کلید مجازی موجود در درگاه پرداخت بانک استفاده کنید.

پردازش و ارسال سفارشات :

پردازش و ارسال سفارشات ظرف 1 تا 3 روز کاری انجام می شود. پردازش سفارش شامل بررسی وضعیت پرداخت، صدور فاکتور، انتقال فاکتور به واحد تامین و انبار، بسته بندی و تحویل مرسوله به واحد ارسال می باشد.

خریدار عزیز میتواند نسبت به طی مراحل و کسب اطلاع از کالای خریداری شده با واحد پشتیبانی تماس گرفته و از شرایط ارسال مطلع گردد ، البته در اغلب موارد از طریق پیامک از سمت اداره پست یا شرکت باربری و یا سامانه پیامکی ادوات گزارش اقدامات به خریدار اعلام خواهد شد اما اگر به هر دلیلی ارسال پیامک انجام نشد واحد پشتیبانی از طریق تماس یا پیامک پیگیر و پاسخگو هستند

قوانین ، شرایط و نحوه ارسال سفارشات

امکان ارسال کالا به صرف سفارش گذاری و بدون هیچ گونه پرداختی از سوی مشتری در سامانه فروشگاهی ادوات امکان پذیر نیست ، اما 2 روش امکان خرید و ارسال کالا پیش بینی شده است.

پرداخت کامل : طبیعی است این روش بهترین و راحت ترین روش خرید برای مشتریان محترم می باشد که پس از انتخاب کالا و پرداخت کامل صورتحساب در سریعترین زمان ممکن ارسال انجام میشود و با پرداخت کرایه حمل ، کالای خریداری شده را تحویل میگیرند

پرداخت بیعانه : ممکن است برخی مشتریان بنا به مشکلات و یا مسائل پیش بینی نشده ای ، علاقه مند یا نیاز به خرید از سامانه بصورت پرداخت بیعانه و تسویه کامل در مرحله بعد باشند ، به همین دلیل تصمیم گرفتیم این امکان فراهم شود ، در ادامه قوانین ، شرایط و نحوه خرید به شیوه بیعانه را به اطلاع می رسانیم

نحوه خرید با پرداخت بیعانه چگونه است ؟ بدین شکل که ابتدا خریدار گرامی با واحد فروش تماس گرفته یا پیامک ارسال نماید و درخواست خرید به روش بیعانه را مطرح نموده سپس همکاران ما پس از بررسی در صورت امکان ، مراحل کار را دنبال می کنند.

مرحله اول : بعد از تمایل خریدار نسبت به خرید با روش بیعانه همکاران ما ثبت سفارش می کنند و در ادامه مشخصات کامل ، آدرس محل تحویل کالا و شماره تماس را از مشتری گرفته و ثبت می کنند.

مرحله دوم : پس از آن همکاران ما با یکی از شماره تلفنهای مشخص شده سامانه ، یک شماره کارت جهت دریافت مبلغ بیعانه برای خریدار می فرستند ، در صورت پرداخت بیعانه از سوی خریدار ، فاکتور فروش صادر و مراحل پردازش سفارش و بسته بندی کالا و سایر موارد پیگیری خواهد شد.

به طبع این شیوه برای مشتریان تهران و شهرستان نمی تواند مشابه باشد و شرایط متفاوتی دارد که در ادامه اطلاع رسانی می شود

خرید با پرداخت بیعانه به 2 روش تهران و شهرستان است که در ادامه توضیح داده شده :

مشتریان شهرستان : پس از طی مراحل قبلی ، همکاران ما ساعت تحویل کالا به مامور حمل را ، با خریدار محترم هماهنگ و تنظیم نموده، پس از آن هنگام تحویل کالا به مامور حمل و نقل ( پست ، باربری ، تیپاکس یا… ) ، خریدار می بایست الباقی فاکتور خرید را تسویه نماید.

نکات کلیدی خرید با شیوه بیعانه مربوط به خارج از تهران :

1_ نحوه انتخاب شرکت حمل و ارسال کالا و شرایط آن در ادامه شرح داده خواهد شد. (لطفا مطالعه فرمایید)

2 _ جهت تسویه الباقی فاکتور از زمان اعلام همکاران ما به خریدار ، مدت 5 دقیقه زمان در نظر گرفته میشود ، در صورت عدم موفقیت خریدار برای تسویه فاکتور ، کالا به انبار عودت می گردد و مجدد در نوبت بعدی ( که آنهم مجدد با خریدار هماهنگ خواهد شد ) کالا برای ارسال به مرکز حمل نقل فرستاده میشود ، منتهی هزینه برگشت کالا به انبار و ارسال مجدد به شرکت حمل و نقل به مبلغی که باید خریدار تسویه نماید ، اضافه خواهد شد و پس از تسویه کامل فاکتور و هزینه رفت و برگشت کالا و یا هزینه های جانبی تحمیل شده ، سامانه فروشگاهی ادوات موظف به تحویل کالا به شرکت حمل و نقل خواهد بود.

مشتریان داخل تهران : برای مشتریان داخل تهران نیز بعد از طی مراحل ابتدایی و دریافت مبلغ بیعانه ، کالا به آدرس خریدار ارسال خواهد شد ، در این مرحله نیز خریدار به مدت 5 دقیقه فرصت دارد تا الباقی فاکتور را تسویه نموده و کالا را تحویل بگیرد.

در صورت عدم تسویه حساب یا عدم تحویل کالا از سوی خریدار ، کالا توسط پیک به انبار سامانه فروشگاهی ادوات عودت خواهد شد و هزینه رفت و برگشت پیک و سایر هزینه های تحمیل شده به سامانه از مبلغ بیعانه کسر خواهد شد ، الباقی به حساب خریدار عودت می گردد.

سایر شرایط و ضوابط تحویل کالا در شیوه بیعانه :

بدیهی است که شیوه خرید با پرداخت بیعانه جهت رفاه حال مشتریان و افزایش آرامش مشتریان عزیز برنامه ریزی و اجرا میشود لذا انتظار می رود مشتریان عزیز همکاری های لازم را انجام دهند.

مشتریانی که این شیوه خرید را انتخاب می نمایند می بایست برای زمان هماهنگ شده و نسبت به تسویه کامل برنامه ریزی انجام دهند و پیش بینی های لازم را در نظر بگیرند.

جهت تسویه حساب نهائی خریدار می بایست مابقی وجه را به شماره کارت سامانه فروشگاهی ادوات که پیشتر اعلام کرده واریز نماید ، پرداخت هرگونه و به هر مقدار وجه نقد و یا واریز به حساب افراد دیگر مانند مامور تحویل کالا ، پیک و یا مامور پست و یا هر فرد حقیقی یا حقوقی بجز نام صاحب حساب اعلامی توسط سامانه فروشگاهی ادوات ، به منزله عدم پرداخت و تسویه حساب بوده و کالا به انبار عودت می گردد. (مثال : ممکن است مامور پست یا پیک خود را از عوامل سامانه فروشگاهی ادوات معرفی نماید و از خریدار بخواهد الباقی را به حساب ایشان واریز نماید ، خریدار عزیز می بایست فقط به شماره حساب یا کارتی که سامانه برای ایشان ارسال و معرفی کرده است ، مبلغ باقیمانده را واریز نماید)

خریدار می بایست برای زمان مقرر تسویه حساب ، راهکارهای لازم جهت انتقال وجه را فراهم کرده باشد و هرگونه اتفاق که ممکن است مانع از موفقیت ایشان در انتقال وجه و تسویه حساب شود را پیش بینی و راهکار جایگزین و فرصت 5 دقیقه را در نظر داشته باشد. ( مثال:ممکن است خریدار بخواهد انتقال وجه را از طریق اینترنت انجام دهد و یا از طریق دستگاه های خود پرداز بانکی بخواهد اینکار را انجام دهد ، خریدار می بایست احتمال قطعی اینترنت یا احتمال خرابی دستگاه خودپرداز را بدهد و راهکار جایگزین را پیش بینی نماید)

در صورتی که به هر دلیلی اتفاق غیر قابل پیش بینی رخ داد و امکان تحویل یا تسویه حساب در زمان مقرر برای خریدار میسر نبود ، جهت جلوگیری از ارسال کالا ، مراتب را سریعا به واحد فروش سامانه اطلاع دهند. ( مثال : خریدار با همکاران ما برای روز و ساعت تحویل ، زمانی را قطعی کرده ، اما جهت تحویل کالا در آن زمان برای خریدار مشکلی بوجود آمده باشد ، در این حالت خریدار سریعا به سامانه اطلاع دهد تا جلوی پردازش و ارسال گرفته شود تا زمان دیگری تعین گردد و جلوی تحمیل هزینه اضافی به مشتری گرفته شود)

پردازش ، بسته بندی ، هماهنگی با پیک و بطور کلی ارسال کالا برای سامانه هزینه های مختلفی در بر دارد و همچنین زمان زیادی را از همکاران ما در واحد های مختلف سامانه می گیرد ، مشتریانی که این شیوه خرید را انتخاب می کنند مطلع باشند در صورت عدم تسویه حساب به موقع و عودت کالا ، کلیه این هزینه ها محاسبه ، از مبلغ بیعانه کسر خواهد شد

اگر در ارسال اول مشتری نتوانست کالا را تحویل بگیرد و یا موفق به تسویه حساب نگردید و کالا به انبار سامانه عودت شد ، در صورتی سامانه فروشگاهی ادوات مکلف به ارسال مجدد کالا می باشد که مبلغ بیعانه دریافتی هزینه های ارسال مجدد را پوشش دهد ، در غیر اینصورت سامانه فروشگاهی ادوات می تواند از مشتری هزینه ارسال مجدد را طلب نماید و یا در صورت عدم همکاری مشتری ، سفارش را کنسل و باقیمانده بیعانه را مسترد نماید

ارسال کالا در هیچکدام در شیوه های فروش سامانه رایگان نمی باشد ، در صورت عدم تسویه حساب و تحویل کالا از سوی خریدار هزینه های جانبی و ارسال از مبلغ بیعانه کسر خواهد شد

مبلغ بیعانه با هماهنگی و توافق با مشتری معین می شود ، مقدار وجهی که مشتری در ابتدا بعنوان بیعانه قرار است بپردازد ، وابسته به قیمت و نوع کالا و همچنین مسافت محل تحویل کالا و عوامل دیگری ، توسط کارشناس واحد فروش محاسبه و به مشتری اعلام می گردد ، بنابراین مبلغ بیعانه با توجه به دلایلی که عرض شد برای همه کالاها یکسان و از قبل مشخص نمی باشد. ( در کل خرید کالا به شیوه پرداخت بیعانه ما بین سامانه فروشگاهی ادوات با خریدار محترم توافقی می باشد)

این شیوه فروش ( با پرداخت بیعانه ) صرفا بمنظور رفاه حال خریداران اتخاذ شده و این خدمت بطور دائم در سامانه فروشگاهی ادوات دایر نخواهد بود ، بنابراین سامانه ادوات حق معلق کردن این خدمت را برای خود محفوظ می داند

قوانین ارسال سفارش | توضیحات تکمیلی :

از آنجایی که رویه ارسال رایگان در موارد بسیاری موجب متضرر شدن بخش زیادی از خریداران می گردد ، هزینه ارسال کالا با هر مقدار خرید رایگان نمی باشد.

خریداران گرامی می توانند جهت بررسی هزینه ارسال کالای مد نظرشان با واحد فروش سامانه ارتباط گرفته و قبل از اقدام به خرید نسبت به این موضوع کسب اطلاع نمایند و پس از آن خرید را نهائی بفرمایند.

در صورتی که ارسال کالا به خواست خریدار یا بعلت شرایط محل تحویل نیاز به استفاده از پست هوایی باشد این موارد را همکاران ما بررسی و نتیجه را به مشتری اعلام می نمایند و پس از توافق و کسب اجازه از خریدار این روش ارسال اتخاذ می گردد.

مرسوله‌هایی با وزن بیش از 20 کیلوگرم و یا طول بیش از یک متر تحت پوشش ارسال با پست قرار نمی‌گیرند و به روش‌های دیگری مثل باربری ارسال خواهند شد.

در مواردی ممکن است با توجه به صلاح دید کارشناسان مربوطه ، مرسوله‌ با وزن کمتر از 20 کیلو گرم و طول کمتر از یک متر نیز با پست ارسال نشود و از طریق روش‌های دیگر ارسال، برای خریدار فرستاده شود (معمولا خیلی از اوقات اتخاذ چنین تصمیماتی در راستای راحتی خریدار و یا مقرون به صرفه تر شدن هزینه ارسال یا به جهت امنیت بیشتر کالا و دلایلی دیگر صورت می پذیرد ، البته که بابت همه موارد نیز با خریدار هماهنگی های لازم انجام خواهد شد).

پردازش سفارشات شهرستان پس از پرداخت وجه انجام پذیرفته و در حال حاضر امکان پرداخت در محل برای شهرستان ها و تهران وجود ندارد.

کد رهگیری پستی یا شماره بارنامه مرسوله‌ها معمولا پس از 1 روز کاری پس از تحویل مرسولات در اختیار همکاران ما قرار می گیرد ، بنابراین پس از حصول ( دریافت ) شماره ، بلافاصله از طریق پیامک یا تماس تلفنی به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

تحویل مرسوله‌ها به آدرس مشتری بسته به عملکرد اداره پست طی 1 تا 3 روز کاری انجام می‌پذیرد.

توضیحات ارسال کالا از طریق باربری :

مدت زمان ارسال سفارشاتی که از طریق باربری انجام می شود نیز ، بستگی به نوع عملکرد باربری دارد و معمولا طی 1 تا 3 روز کاری انجام می دهند.

با توجه به شهر محل سکونت خریدار و شرایط کالا و همچنین شرایط همکاری فروشگاه ادوات و دلایلی دیگر ، شرکت باربری تعین می گردد.

سامانه فروشگاهی ادوات خود را موظف می داند ؛ نام باربری و سایر اطلاعات مورد نیاز دیگر را همراه با شماره بارنامه ، به خواست مشتری به اطلاع ایشان برساند.

ارسال سفارش از انبار فروشگاه تا محل باربری بسته به نوع کالا توسط پیک یا وانت بار صورت می گیرد و کلیه هزینه های ارسال کالا به عهده مشتری می باشد.

مشتریان عزیز می بایست قبل از قطعی نمودن خرید ، از هزینه ارسال و یا سایر هزینه های جانبی دیگر کسب اطلاع نمایند ، سپس اقدام به نهائی کردن سفارش و پرداخت وجه نمایند.

اطلاعات بارنامه معمولا 24 تا 48 ساعت کاری ، بعد از تحویل کالا به باربری توسط راننده به دست همکاران ما می رسد ، بنابراین تا قبل از آن زمان ارائه اطلاعات بارنامه مقدور نمی باشد.

ارسال کالا از طریق باربری به شکل انتقال از باربری مبدا تا مقصد است و معمولا خریدار با حضور در باربری مقصد کالا را تحویل می گیرد.

حمل کالا از باربری مقصد تا درب منزل خریدار با توافق بین خریدار و شرکت حمل بار می باشد ، بنابراین در صورت عدم تحویل کالا درب منزل خریدار توسط باربری ، سامانه فروشگاهی ادوات مسئولیتی ندارد. (البته در اغلب موارد باربری مقصد خدمات تحویل درب منزل را با دریافت هزینه ای ارائه می دهند که این موضوع با توافق خریدار و باربری می باشد)

لیست صفحات پیشنهادی :

اگر از خدمات واحدهای مختلف سامانه شکایتی داشتید و قصد پیگیری مشکلی را داشتید ، وارد صفحه ثبت شکایات شوید ، اعتراض و شکایت خود را تنظیم فرمایید.

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس