سامانه مرجع ابزارآلات ایران
ایمیل الزامی نیست:
|
گارانتی تعویض 7 روزه سامانه ادوات

گارانتی تعویض 7 روزه سامانه ادوات

مقدمه:

اصولا خرید غیر حضوری از بستر اینترنت همواره برای خریداران موجبات نگرانی بوده که مبادا کالایی که خریده اند اصل نباشد و یا دچار نقایص و مشکلاتی باشد و…

اما سامانه ادوات می خواهد با گارانتی تعویض 7 روزه خیال خریداران را راحت کند تا بدون نگرانی از خدمات سامانه ما استفاده کنند (طبیعی است هر نوع خدمتی شرایط و ضوابطی دارد ، استفاده از گارانتی هفت روزه هم مشمول شرایط و قوانینی می باشد که در این صفحه قرار دارد)

آیا واقعا خرید حضوری از مغازه بدون مشکل است؟

همه ما هنگامی که یک کالایی را از یک مغازه به شکل حضوری خرید می کنیم ، علاوه بر زحمات مختلفی که باید متحمل شویم ؛ مانند جستجو در بازار و پاساژ های بزرگ در گرما و سرما ، اتلاف بسیار زیاد وقت ، در کنار

خستگی و اذیت فراوان و آلودگی های جسمی و زیستی ، کلی هم اطلاعات مختلف که از تعداد زیادی فروشنده در ذهن ما انواع بیم و امید را ایجاد می کند.

اصلا هم بعید نیست که بسیاری از این اطلاعات با واقعیت همخوانی نداشته باشد و برعکس منجر به یک خرید بد و همراه با ضرر شود زیرا معمولا ما فرصت و امکانش را نداریم تا فوری و درجا صحت مطالب فروشنده و مغازه دار را چک کنیم و در آخر تحت تاثیر فروشنده مغازه خرید می کنیم.

فراموش نکنیم بسیاری مشکل دیگر را باید متحمل شویم تا یک کالا را به صورت حضوری خریداری کنیم که در این نوشته نیامده مانند گرانی خرید.!!

بله گرانی.. زیرا قطعا ما و شما باید هزینه اجاره و ملکیت و مالیات و آب و برق و… مغازه تجاری اون فروشنده را بپردازیم ، مطمئن باشید اگر سیستم های اینترنتی فروشگاهی نبودند ، بسیار کالاها را باید گرانتر خرید می کردیم

زیرا هزینه حفظ و نگهداری یک سایت ده برابر کمتر از یک مغازه است ، و اطلاع رسانی سایت های اینترنتی و حضورشان موجب شده تورم و گرانی کالا کمتر شود ، در حالی که همین مقدار هم بسیار زیاد است. (متاسفانه)

اما خرید از فروشگاه های معتبر اینترنتی جدای اثر گذاری در قیمت کالا ، کمک کرده تا بتوانیم داخل منازلمان و در آرامش تحقیق کنیم اطلاعات انواع محصولات مشابه را بررسی کنیم ، پس از آن اقدام به خرید کنیم

پاسخ به یک شبهه:

اما برخی از کاربران یک نگرانی نسبت به خرید از سایت فروشگاهی دارند! مبنی بر اینکه ؛ هنگام خرید از مغازه می توان کالا را دید و پس از اطمینان خرید کرد.

در پاسخ به این دوستان باید عرض کنیم که ؛ اولا همه ما بارها تجربه کردیم ؛ کالایی را از درب یک مغازه خریدیم و بعد که آمدیم منزل متوجه شدیم مشکلی داشته و یا گران خریدیم یا اصل نیست و…

بنابراین لزوما خرید از مغازه تضمینی بر یک خرید موفق قطعی نیست ، دوما بعد از آنکه متوجه مشکل کالا شدیم و خواستیم تعویض یا خدماتی از آن مغازه بگیریم تا مشکل کالا رفع شود با عدم برخورد مناسب و دریافت سرویس از فروشنده شدیم.

اما سامانه فروشگاهی ادوات ؛

با ارائه این سرویس خیال شما را آسوده کرده ، تا 7 روز از تاریخ خرید اگر متوجه مشکلی در کالا شدیم ، می توانید آن را عودت کرده و کالای آکبند دیگری که بدون آن مشکل باشد را از سامانه ادوات تحویل بگیریم.

بنابراین امنیت خاطر مشتریان با این سرویس به مراتب بیشتر از خرید حضوری از مغازه می باشد ، بدیهی است که منظور ما خرید از یک سایت دارای مجوز و معتبر است نه خرید از هر پیج یا کانال غیر قانونی و بدون مجوز.

توضیحات تکمیلی :

در پایان این صفحه از شما تقاضا داریم سایر صفحاتی که مربوط به قوانین و شرایط استفاده از سامانه ادوات است را مطالعه فرمایید تا بدون دغدغه و نگرانی از هیچ سمتی ، بتوانید از خدمات سامانه ما بهره مند شوید و ما هم خاطره خوبی نزد شما ایجاد کنیم.

لیست صفحات پیشنهادی :

اگر از خدمات واحدهای مختلف سامانه شکایتی داشتید و قصد پیگیری مشکلی را داشتید ، وارد صفحه ثبت شکایات شوید ، اعتراض و شکایت خود را تنظیم فرمایید.


این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس