قوانین عمومی سامانه فروشگاهی ادوات
مقدمه :
کاربر گرامی لطفا برای استفاده بهینه از محصولات و خدمات سامانه فروشگاهی ادوات ، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید:
ثبت سفارش محصولات و استفاده از انواع خدمات سامانه ، به منزله آگاهی و پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات مندرج در سامانه فروشگاهی ادوات از سوی کاربر است.
کلیه قوانین و رویههای سامانه فروشگاهی ادوات منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و در این راستا کاربران محترم نیز موظف به رعایت قوانین مربوط به مشتری یا کاربر میباشند.
حقوق ناشر :
مالکیت معنوی کلیه محتویات “ سامانه فروشگاهی ادوات” اعم از نوشته و متن های آموزشی ، توضیحات کلی و توضیحات تکمیلی محصولات ، جدول اطلاعات و همچنین همه تصاویر ویژه محصولات یا در قسمت مقالات شامل قانون حق تکثیر و متعلق به سامانه فروشگاهی ادوات می باشد.
ویدئو هایی که توسط تیم تولید محتوای سامانه ساخته و در ساختار سامانه و یا سایر کانال های متعلق به این سایت که در بستر شبکه های اجتماعی منتشر گردیده است ، شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به ” سامانه فروشگاهی ادوات ” می باشد.
هر گونه سوء استفاده از اطلاعات و محتویات سامانه فروشگاهی ادوات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی و یا سایت اعم از خبری ، آموزشی ، شرکتی ، فروشگاهی یا… در فضای مجازی و یا حقیقی به هیچ عنوان نمیتواند از اطلاعات و محتویات موجود در سامانه براى فروش کالا و عرضه خدمات ، تولید محتوای اولیه و مجدد ، ایجاد و افزایش ترافیک و یا سایر اهداف دیگر ، در سایت خود استفاده نماید. استفاده از محتویات سامانه فروشگاهی ادوات تنها با هماهنگی و اخذ مجوز از مدیران مجاز است.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به فردی گفته میشود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج کرده است و به ثبت سفارش یا استفاده از هر گونه خدمات سامانه فروشگاهی ادوات اقدام میکند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به جز تعطیلات رسمی در ایران است. کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز بعد از تعطیلات پردازش میشوند. ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا ساعت 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 تا 12:30 ظهر میباشد.
سامانه فروشگاهی ادوات تمام تلاش خود را برای ارسال و تحویل به موقع سفارشات به کار میگیرد اما در صورتی که موجودی محصول در سامانه فروشگاهی ادوات به اتمام برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش به مشتری برای سامانه فروشگاهی ادوات محفوظ است.
البته در این حالت مشتری گرامی میتواند کالای دیگری را انتخاب و جایگزین فرماید و یا همانطور که پیش تر عرض شد ،در صورت عدم تمایل مشتری گرامی نسبت به تهیه کالای جایگزین مبلغ دریافت شده ضمن هماهنگی باز گردانده می گردد.
کاربران گرامی باید در هنگام ثبت سفارش ، فرم سفارش را با اطلاعات دقیق و درست و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. درج آدرس، شماره یا شماره های تماس و ایمیل توسط مشتری به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است. در صورتیکه این موارد به طور کامل و صحیح درج نشده باشند و یا در صورت بروز هرگونه شک و شبهه، سامانه فروشگاهی ادوات میتواند اطلاعات بیشتری از مشتری درخواست کند.
مسئولیت صحت اطلاعات درج شده کاربران نظیر نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، شماره تماس و … به عهده کاربران بوده و سامانه فروشگاهی ادوات میتواند در هر مرحله و بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف خدمات رسانی و فروش به کاربران با هویت یا مشخصات جعلی خودداری کند.
حق توقف فروش و سفارش گیری جدید، بدون اطلاع قبلی برای سامانه فروشگاهی ادوات محفوظ است. در این صورت کلیه سفارشات قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال میشوند و حق قطع فروش کلیه یا بخشی از کالاها به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سامانه فروشگاهی ادوات محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سامانه فروشگاهی ادوات ، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سامانه فروشگاهی ادوات محفوظ است. سامانه فروشگاهی ادوات مبلغ پرداخت شده برای سفارش را ظرف مدت 24 تا 72 ساعت برای خریدار واریز و عودت مینماید. مشتری با ورود به سامانه فروشگاهی ادوات میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
در صفحه کاربری، نام و نام خانوادگی مشتری باید با اطلاعات مدارک شناسایی مشتری مطابقت داشته باشد. در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی، مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مخاطبان نخواهند بود.
در بروز اختلافات خریداران محترم می بایست از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده یکی است ، اقدام به ثبت سفارش نموده باشند. این مورد برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی و جلوگیری از مواردی مانند خرید از کارتهای بانکی سرقت شده در نظر گرفته شده است.
اگر مشتری درخواست هر گونه تغییری در فاکتور نهایی خرید داشته باشد؛ در صورت تغییر در سبد خرید و یا تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا، در صورتی که کد تخفیف به ایشان تعلق گرفته باشد و استفاده نمایند ، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان بازگشت مبلغ (کد تخفیف) وجود ندارد.
لازم به ذکر است که افزودن کالا به سبد خرید و ثبت سفارش بدون تسویه کامل وجه به معنی رزرو کالا نبوده و هیچ گونه حقی برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین هر گونه تغییر از جمله تغییر در موجودی و یا قیمت کالا، پیش از ثبت نهایی سفارش، روی کالای افزوده شده به سبد خرید، اعمال خواهد شد. سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربر وجه سفارش را تسویه کرده باشد.
خسارت و تاخیر در حمل و نقل:
سامانه فروشگاهی ادوات همواره تلاش میکند که تمام سفارشات در نهایت دقت و سرعت و بدون آسیب به دست مشتریان در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد برای مرسولات و تحویل به هر یک از شرکتها و موسسات حمل و نقل رایج و مرسوم در کشور اعم از شرکتهای حمل و نقل درون شهری و شرکتهای حمل و نقل بین استانی و بین شهری و دریافت بارنامه مرسوله و اطلاع رسانی به مشتری ( در صورت درخواست و تمایل مشتری ) ، به این معنی است که بروز هرگونه حادثه یا تاخیر در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت حمل و نقل است و سامانه فروشگاهی ادوات فقط در صورت تایید شرکت حمل و نقل سفارش و قبول مسئولیت از طرف ایشان و در راستای تسهیل امور پیگیری ، میتواند خسارت را جبران کند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به پشتیبانی سامانه فروشگاهی ادوات اطلاع داده شود و بعد از انجام هماهنگی لازم با پشتیبانی ، کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور، ضمن هماهنگی با تیم پشتیبانی ، برای سامانه فروشگاهی ادوات ارسال شود.
سرویس مهلت تست 7 روزه کالا در سامانه فروشگاهی ادوات
در راستای اطمینان خاطر مشتریان گرامی ، سامانه فروشگاهی ادوات این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از فروش ، دارای فرصت تست باشند. جهت اطلاع از جزئیات قوانین و مقررات این سرویس، حتما صفحه شرایط استفاده از خدمات ضمانت کالا در سامانه فروشگاهی ادوات را مطالعه بفرمایید.
لیست صفحات پیشنهادی :
- قوانین عمومی
- شرایط استفاده از گارانتی 7 روزه و خدمات پشتیبانی
- شرایط پرداخت و ارسال سفارشات
- سیاست حفظ حریم خصوصی
اگر از خدمات واحدهای مختلف سامانه شکایتی داشتید و قصد پیگیری مشکلی را داشتید ، وارد صفحه ثبت شکایات شوید ، اعتراض و شکایت خود را تنظیم فرمایید.